Μετά την όσο το δυνατόν αμεσότερη απόκριση μας, όπου
συνήθως δεν ξεπερνάει τα 15 λεπτά,
δεσμευόμαστε να προσπαθούμε πάντα για την αμεσότερη αποκατάσταση
ανάλογα με το πρόβλημα που ενδέχεται να έχει προκύψει.
Στις περιπτώσεις που διαπιστωθεί πρόβλημα σε σύστημα τρίτου ή σε υλικό – hardware
δεν θα μπορεί να αποκατασταθεί απομακρυσμένα
οπότε η διαδικασία της αποκατάστασης θα ολοκληρώνεται κατόπιν συμφωνίας όλων των μερών.
Σε περίπτωση που δεν λάβατε την άμεση απάντησή μας στο email σας και εφόσον πρόκειται για μία από τις δυο κατηγορίες red / orange, παρακαλούμε όπως μας καλείτε στο σταθερό τηλέφωνο εξυπηρέτησης
210.61.00.055
Σε περιπτώσεις που εντοπιστεί πρόβλημα σε σύστημα ή υλικό τρίτου κατασκευαστή, δεν θα είναι δυνατή η απομακρυσμένη επαναφορά του, επομένως η διαδικασία αποκατάστασης θα ολοκληρωθεί κατόπιν συμφωνίας όλων των μερών.