Γιατί η κίνηση
είναι αυτή που μετράει!

Τώρα πλέον γνωρίζετε τις προτιμήσεις και την πιστότητα του πελάτη. Ορίστε επίπεδα ποντοδότησης και προσφέρετε επιβραβεύσεις.

Είναι δύσκολο, έως άπιαστο, ειδικά για μεγάλες επιχειρήσεις με μεγάλο αριθμό πελατών, να μπορούν να θυμούνται κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η επιβράβευση των πιστών πελατών, απαιτεί τη διατήρηση δεδομένων όπως το ιστορικό επισκέψεων, αγορών, καθώς και έρευνες με ερωτηματολόγια που επιτυγχάνονται με το Σύστημα Loyalty.

Πλέον μπορείτε να γνωρίζετε ακριβώς πόσες φορές σας έχει επισκεφτεί κάποιος, τι έχει καταναλώσει και ποιες προτιμήσεις έχει. Ζώντας στην εποχή της πληροφόρησης, τέτοιου είδους πληροφορίες είναι πολύτιμες και σας δίνουν το στρατηγικό πλεονέκτημα, ώστε να μπορέσετε να σχεδιάσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.

Γνωρίζετε πλήρη στατιστικά μεμονωμένων ή ομάδας πελατών, ορίζετε κατηγορίες ποντοδότησης και επιβραβεύετε με προσφορές και προνόμια.

Τι σημαίνει προσωποποιημένη εμπειρία;

Πληροφόρηση

Θυμόμαστε τον πελάτη με το όνομά του, γνωρίζουμε πόσες φορές έχει επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις μας και τί έχει καταναλώσει.

Ανάγκες

Γνωρίζουμε τις προτιμήσεις του και του “σερβίρουμε” στοχευμένες προωθητικές ενέργειες σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Follow up

Κρατάμε επαφή με τον πελάτη ενημερώνοντάς τον για προσφορές και ευκαιρίες που ίσως να τον ενδιαφέρουν.

Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους.

Σχεδιάζουμε και παράγουμε το hardware και το software στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει: