Είναι δύσκολο, έως άπιαστο, ειδικά για μεγάλες επιχειρήσεις με μεγάλο αριθμό πελατών, να μπορούν να θυμούνται κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η επιβράβευση των πιστών πελατών, απαιτεί τη διατήρηση δεδομένων όπως το ιστορικό επισκέψεων, αγορών, καθώς και έρευνες με ερωτηματολόγια που επιτυγχάνονται με το Σύστημα Loyalty.
Πλέον μπορείτε να γνωρίζετε ακριβώς πόσες φορές σας έχει επισκεφτεί κάποιος, τι έχει καταναλώσει και ποιες προτιμήσεις έχει. Ζώντας στην εποχή της πληροφόρησης, τέτοιου είδους πληροφορίες είναι πολύτιμες και σας δίνουν το στρατηγικό πλεονέκτημα, ώστε να μπορέσετε να σχεδιάσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.