Εάν δεν μπορείτε να βρείτε αυτό το Captcha, λογίζεστε ως bot
Έναν νέο τρόπο για να ξεχωρίζουν οι άνθρωποι από τις μηχανές στο Διαδίκτυο βρήκε η Google. Με το “Νο Captcha reCaptcha”, η Google υποστηρίζει ότι δεν είναι πάντοτε απαραίτητο να αποδίδουμε σωστά ένα παραμορφωμένο κείμενο για να αποδείξουμε ότι δεν επιχειρούμε να στείλουμε μαζικά μηνύματα όπως κάνουν τα «ρομποτάκια». Αρκεί να απαντάμε «όχι» στο ερώτημα «Είσαι ρομπότ;».
Η Google έκανε γνωστό ήδη από τον Απρίλιο του 2014 ότι το Captcha δεν μπορεί πλέον να εγγυάται την ασφάλεια, αφού υπάρχουν αλγοριθμικές μέθοδοι που απαντούν σωστά στο 99% των περιπτώσεων και τώρα, χωρίς να το καταργεί, παραπέμπει στο υπαρκτό reCaptcha συνοδεία ενός «σκληρού» αλγόριθμου ασφαλείας.
Το reCaptcha χρησιμοποιείται χρόνια για να ξεχωρίζουν οι άνθρωποι από τα ρομπότ κατά την εισαγωγή στοιχείων στις φόρμες στοιχείων σε δικτυακούς τόπους, ταυτόχρονα όμως χρησιμοποιείται για να βελτιώσει το αποτέλεσμα της οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων από σκαναρισμένα παλιά βιβλία, για να βελτιώσει τους Χάρτες της Google με την διόρθωση παραμορφωμένου κειμένου σε πινακίδες στους δρόμους που καταγράφει το Street View και για να εκπαιδεύσει καλύτερα τα… ρομπότ να αναγνωρίζουν παραμορφωμένο κείμενο ή εικόνες (τεχνητή νοημοσύνη).
Το no Captcha-reCaptcha επιχειρεί να αποκλείσει περισσότερα ρομπότ να εισβάλλουν σε διαδικτυακές υπηρεσίες όπως το Gmail ή το WordPress, χωρίς όμως την ενόχληση του τεστ ενός Captcha:
To παλιό reCaptcha θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται σε πολλούς δικτυακούς τόπους.
Η Google έχει διαθέσει το απαραίτητο εργαλείο (API) για την αξιοποίηση του εξελιγμένου τρόπου διαλογής ανθρώπων από ρομπότ σε όλους τους δικτυακούς τόπους:
Εάν ο «σκληρός» αλγόριθμος που βρίσκεται πίσω από το νέο reCaptcha δεν πειστεί από το κλικ ή το άγγιγμα του χρήστη (προορίζεται και για εφαρμογές σε smartphone ή tablet), τότε ο χρήστης μπορεί να χρειαστεί να λύσει και πάλι έναν «γρίφο»
H Google δίνει μια μάλλον απλοϊκή και αποσπασματική εξήγηση λέγοντας πως το νέο reCaptcha προσμετρά πως αντιμετωπίζει το Captcha ο χρήστης -άνθρωπος ή bot- πριν, κατά την διάρκεια και μετά την προβολή του και επιλέγει για τα bot εξαιρετικά παραμορφωμένα κείμενα που δεν θα μπορούσε να ερμηνεύσει ένας άνθρωπος αλλά ούτε ένα ρομπότ, θωρακίζοντας το σύστημα απέναντι στην επιχείρηση εισβολής. Αντιθέτως, εάν έχει ενδείξεις ότι πρόκειται για άνθρωπο, τότε η πρόκληση θα είναι ευκολότερη (κυρίως αριθμοί, όπως στην εικόνα)
Πηγή: www.in.gr
Δεκ
08
Comments are closed.