Σύμφωνα με όλα τα δεδομένα των φορέων τουρισμού και των επίσημων στατιστικών Αρχών, η υπ’ αριθμόν ένα πρόκληση για τον ξενοδοχειακό κλάδο και τις επιχειρήσεις φιλοξενίας για τη νέα σεζόν είναι η αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό.
Με απλά λόγια, το στοίχημα για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι στο πως θα μεταφράσουν την αύξηση των αφίξεων σε αύξηση των εσόδων τους σε μια εποχή μάλιστα που η μέση κατά κεφαλήν δαπάνη των τουριστών ανά ταξίδι βαίνει μειούμενη.
Ο στόχος είναι σαφής: Αύξηση των πωλήσεων με ταυτόχρονη μείωση του κόστους. Πως επιτυγχάνεται αυτό όμως; Κακά τα ψέματα, τα έσοδα έρχονται από: α) ενημερωμένους πελάτες β) ικανοποιημένους πελάτες.
Η πρόταση της IT Concept με τον συνδυασμό των βραβευμένων προϊόντων OCG (Optimized Communication Gateway) και WeeFee επικεντρώνει ακριβώς στα δύο προαναφερθέντα ζητούμενα. Προσφέροντας όλα τα οφέλη του Info Channel και πολλά περισσότερα, το η καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα φροντίζει ώστε οι πελάτες του ξενοδοχείου να λαμβάνουν συνεχή ροή πληροφόρησης, όπου κι αν βρίσκονται, 24 ώρες το 24ωρο σχετικά με τις extra υπηρεσίες που μπορούν να απολαύσουν στο ξενοδοχείο σας. Επιπλέον, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να προβάλει –χωρίς κόστος- τις προσφορές της και να δεχθεί online κρατήσεις και παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο, μέσω digital signage συσκευών (TV, tablets, info kiosks, mobile συσκευές πελατών).
Με αυτό τον τρόπο, η επιχείρηση πετυχαίνει την αναβάθμιση των υπηρεσιών της και την σημαντική ενίσχυση της ικανοποίησης του πελάτη. Ως γνωστόν δε, ο ικανοποιημένος πελάτης αγοράζει/καταναλώνει περισσότερο, επιστρέφει και βεβαίως συστήνει την επιχείρηση σε άλλους δυνητικούς πελάτες.
Ταυτόχρονα, πέραν της παραγγελιοληψίας και της ενημέρωσης, η επιχείρηση προσφέρει μέσω της πλατφόρμα δύο πολύ σημαντικές υπηρεσίες. Την δυνατότητα συμπλήρωσης ερωτηματολογίων και τη δυνατότητα επιβράβευσης του πελάτη με σύστημα Loyalty Bonus, δύο πολύ σημαντικά στοιχεία για την αναβάθμιση της συνολικής προσφερόμενης καταναλωτικής «εμπειρίας», που χτίζει και ενισχύει τη σχέση brand – πελατών.
Πρόκειται για μια πρόταση που η εφαρμογή της είναι απαραίτητη για κάθε σύγχρονη επιχείρηση στον κλάδο της φιλοξενίας που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που φέρνει άλλη μία χρονιά – ρεκόρ στον τουρισμό.
Μαρ
06
Comments are closed.